My Blog List

Friday, May 18, 2012

suatu ketika dahulu..

Tadi lapas abis ku membuat keraja (kewangan masjid), aku menyubuk gambar-gambar ku yang lama yang ku simpan dalam hard disk ku. Ketawa ku meliat gambarku bersama kawan-kawanku semasa kami kurusus beberapa tahun yang lalu..ani antara yang dapat di upload.enjoy the view..

sebelum berlepas..
iski tah dulu begambar..

Dalam speed boat menuju lokasi

Latihan perang

aku..ketika 98 kg..haha

dewan makan

hotel carlifornia..

batah inda trekking..2 jam dalam hutan memang berasap!!

dulu mumu usul dua dua ani..masa ani??best double partner badminton, haha

secret agent

sebelum masuk hutan..

wajibul manzili..baris pagi

kayak king..

"sarapan pagi"

banyak rahsia disebalik tempat ani..

latihan bunuh diri

first aid

masa ani aku berkata: aku banci "bft"!! sebab masa atu aku gorilla, haha

Sijil dan kenangan..

No comments: